Τα ομαδικά όργια του Ντομινίκ Στρος Καν

Αυτή η πορνογραφική καρικατούρα «αποτελεί χλευασμό κάθε εξουσίας», δήλωσε ο Ζεράρ Ντεπαρντιέ, πρωταγωνιστής της ταινίας «Welcome to New York» που μεταφέρει στιγμές από την ερωτική ζωή του πρώην επικεφαλής του ΔΝΤ.

Πέρυσι ήταν οι Κάννες με τις λεσβιακές αιδοιολειχίες. Φέτος, ως φαίνεται είναι αφιερωμένες στα ανδρικά όργανα, τα όργια και τις πεολειχίες. Οπως ας πούμε η περίπτωση του Ζεράρ Ντεπαρντιέ σε ρόλο Ντομινίκ Στρος Καν!

Η σκηνή από την ταινία-σκάνδαλο με αλλεπάλληλα όργια, με απανωτές παρτούζες και με τον τίτλο «Welcome to New York»! Οπου ο πολύ σπουδαίος μεσιέ Ντεβερό, δηλαδή ο Ντεπαρντιέ, σε σουίτα δέκα αστέρων του Carlton της Νέας Υόρκης, περικυκλωμένος από πόρνες πολυτελείας, καταφέρνει ο αθεόφοβος, αν και εξηντάρης plus να έρθει σε οργασμό τρεις, παρακαλώ, φορές!

Με Viagra; Δεν το λέει… Η πρώτη φορά συμβαίνει όταν μία εκ των αισθησιακών καλλονών, βιζιτούδων στο επάγγελμα, μπουκώνει το στόμα της με το ορθωμένο πέος του Ζεράρ. Εκείνος μουγκρίζει σαν Ρινόκερος, εκείνη εξακολουθεί να τον… καταβροχθίζει, μέχρι την εξουθενωτική και λυτρωτική στιγμή της εκσπερμάτωσης.

Δεν τελειώσαμε. Αυτό ως ορντέβρ. Τα υπόλοιπα κορίτσια δεν χάνουν τον καιρό τους. Χαϊδεύονται, χαϊδεύουν, εξερευνούν και ορμούν. Ο Ζεράρ συνεχίζει ακαταπόνητος και απτόητος για δεύτερη και για τρίτη φορά. Απίστευτος. Στο μεταξύ καταφθάνει στην σουίτα και δεύτερη παρέα «συνοδών». Τα διαπλεκόμενα και εμπλεκόμενα κορμιά είναι αδύνατον να τα διαχωρίσεις με γυμνό οφθαλμό.

Δεν τελειώσαμε. Την επομένη, φρέσκος – φρέσκος ο μεσιέ Ντεβερό -που πλαγίως αναφέρεται στον Ντομινίκ Στρος Καν, το πρώην αφεντικό του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, πέφτει πάνω στην καμαριέρα. Με το πέος ορθωμένο φυσικά. Μέσα από το μπουρνούζι. Αχόρταγος, ορμάει και η καμαριέρα τι να κάνει, υποκύπτει!

Δεν τελειώσαμε. Αφού εκσπερμάτωσε και με την καμαριέρα, καταφθάνει σε χλιδάτο restaurant να πάρει το πρωινό του με συντροφιά την κόρη του και τον αρραβωνιαστικό της. Μπας και ορμάει πάνω στο κορίτσι; Μπας και ο ασυγκράτητος είναι αιμομίκτης; Οχι! Απλώς, γελώντας, με ηχηρά χαχανητά, λέει στη συντροφιά: «The Fucking is Good»!

Ολα αυτά συμβαίνουν στη Νέα Υόρκη του 2011. Με σκηνοθέτη τον Εϊμπελ Φεράρα. Ηλικίας 63 ετών. Πασίγνωστο για τις διαστροφικές του προτιμήσεις. Οπως ας πούμε στην «Διαφθορά» (Bad Lieutenant) με τον Χάρβεϊ Καϊτέλ σε ρόλο μπάτσου να «μπουκώνει» κι αυτός δυστυχισμένες πόρνες πεζοδρομίου.

Επειδή λοιπόν και ο Στρος Καν και η Αν Σινκλέρ (η σύζυγος) θα μπλόκαραν την ταινία, γι’ αυτό ο Φεράρα με τους παραγωγούς και τον σεναριογράφο, άλλαξαν τα ονόματα. Και στα «γράμματα» της ταινίας υπογραμμίζουν ότι το στόρι είναι «εμπνευσμένο από μια υπόθεση δικαστηρίου» και «όσα διαδραματίζονται είναι εντελώς «Fictional» (μυθιστορηματικά).

Ετσι ο Φεράρα και ο Ζεράρ -ηλικίας 66 ετών παρακαλώ- προφυλάσσουν τα νώτα τους από κάθε δικαστική δίωξη. Ταυτόχρονα μ’ αυτό, προτίμησαν το φιλμ να προβληθεί στην Γαλλία σε τηλεοπτικό κύκλωμα Video on Demand. Που πάει να πει ότι θα το δουν και θα το απολαύσουν μόνο όσοι είναι συνδρομητές καλωδιακού καναλιού. Οπως εν Ελλάδι η Hellas on Line (Hol).

Το κερασάκι σ’ αυτή την «παρτουζιάρικη», οργιαστική «τούρτα» προέρχεται από το cast των κοριτσιών. Μερικές εξ αυτών εκτοξεύουν τις φαντασιώσεις των αρσενικών στην στρατόσφαιρα κάθε πορνογραφικού ρεκόρ. Εχουμε και λέμε: Εϊμι Φέργκισον, Σάεν Λι, Μαρία Ντι Αντζελις, Ορελί Κλοντέλ, Αννα Λακομί, Νατάσα Ρομάνοβα, Νεόμα Νκούκου (μαύρη), Εμμάνουλε Βιλ και η Πάμελα Αφέσι στο ρόλο της καμαριέρας.

Να μην ξεχάσω ότι η Ζακλίν Μπισέ που μόλις έκλεισε τα εβδομήντα είναι η σύζυγος του Ζεράρ Ντεπαρντιέ, εκείνη ως Σιμόν (δηλαδή η Αν Σινκλέρ), εκείνος ως μεσιέ Ντεβερό, δηλαδή Ντομινίκ Στρος Καν.

Το πιο ξεκαρδιστικό αυτής της κινηματογραφικής παρτούζας, είναι ο σχολιασμός του ιδίου του Ζεράρ Ντεπαρντιέ. Οτι δηλαδή αυτή η πορνογραφική καρικατούρα «αποτελεί χλευασμό κάθε εξουσίας»!

Για αυτονόητους λόγους η ταινία δεν προβάλλεται εντός των φεστιβαλικών πλαισίων. Δηλαδή οι οργανωτές απέφυγαν δικαστικές διώξεις εκ μέρους της πλευράς του Ντομινίκ Στρος Καν. Ετσι η προβολή θα γίνει στις Κάννες στο πλαίσιο της «Αγοράς».

Περιττό να πω ότι με την αναγγελία και μόνο για τα γυρίσματα της παραγωγής, όταν δηλαδή το σχέδιο ήταν στα χαρτιά, άπαντες οι διανομείς της Υφηλίου, έσπευσαν να καπαρώσουν… παρτούζα!

Πηγή: Πρώτο Θέμα